wtorek, 19 sierpnia 2014

Zapowiedź


     Co by było, gdyby Harry Potter nie stracił rodziców, bo Lord Voldemort nigdy nie istniał? Gdyby Neville'a nie wychowywała babcia tylko mama i tata? Co by było, gdyby Hermiona Granger zamiast naukę, na pierwszym miejscu stawiała modę i flirty? Co by było gdyby to Lucjusz Malfoy postanowił stworzyć grupę oddanych mu śmierciożerców? A jak zachowałby się jego syn? I wreszcie co by było gdyby Luna Lovegood znała przyszłość…?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

     Witajcie! :)
Jak widać założyłam fanfiction Potterowskie i mam nadzieję, że moja wersja tej historii was wciągnie! :D 

Od razu na wstępie dodam parę zmian które wprowadziłam do opowiadania:
  1. Voldemort nie istnieje i nigdy nie istniał, rodzice Harry'ego i wszyscy inni zabici przez Czarnego Pana i jego zwolenników żyją!
  2. Charaktery niektórych postaci będą inne.

     -
    Harry będzie bardziej pewny siebie i o wiele bardziej będzie się interesował dziewczynami, ponieważ nie wisi nad nim groźna śmierci z rąk Voldemorta i nie żyje pod jednym dachem z ciotką i wujem, tylko szczęśliwy wraz ze swoimi rodzicami którzy jako, że jest jedynakiem, nieco go rozpieszczają.

     - Również Nevile będzie mniej zamknięty w sobie i bardziej skory do zabawy, ponieważ jego rodzice są cali i zdrowi i nie jest bez przerwy krytykowany przez babcię.

     - Hermiona zamiast książek, nauki, biblioteki itp., woli dobrą zabawę, modę, flirtowanie, ponieważ to po mamie, a nie tacie, odziedziczyła charakter.

  3. Jest osiem a nie siedem klas w Hogwarcie.



14 komentarzy:

  1. No cóż, szablon jest bardzo kiepski, ale opowiadanie zapowiada się całkiem nieźle, muszę przyznać, dlatego postaram się czytać na bieżąco, chyba że będziesz mnie informować o nowych wpisach na tym blogu, to będę czytać regularnie:
    www.siostrzenica-czarnego-pana.blog.onet.pl
    Bardzo lubię opowiadania, które nie trzymają się kanonu, a jak są jeszcze tak zmienione, jak Ty tu piszesz... żyć, nie umierać xD Dlatego czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon, jest jaki jest, bo sama go robiłam, może kiedyś pomyślę nad bardziej "profesjonalnym". ;) Oczywiście, mogę Cię informować o nowych rozdziałach. :) Też bardzo opowiadania nie trzymające się kanonu i dlatego piszę tego bloga tak, a nie inaczej. Pomysły mam i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować, proszę jednak o wyrozumiałość ze względu na to, że fan fiction pisze pierwszy raz i muszę się w to wprawić. :D

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na bloga :) Może Neville lub ktoś inny będzie miał rodzeństwo...Stop! To ty tu wymyślasz, nie ja :D Wybacz wyobraźnia mnie ponosi ;) Życzę weny bo wiem że z nią trudno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;*
      Właściwie, to byłoby ciekawe gdyby Neville miał brata, albo siostrę. :D

      Pozdrawiam serdecznie! <3

      Usuń
  3. Czuję, że to będzie niesamowite opowiadanie, jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Mam taką nadzieję. :D

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. No nie wierzę!
    Napisałam długi komentarz, a jego nie ma :<
    Spróbuję to chodź trochę odtworzyć.
    Opowiadań potterowskich jest mnóstwo. Dramione (sama prowadzę i zapraszam), Sevmione, Drarry czy inne ciekawe lub nie historie. Ale nigdy nie spotkałam się z czymś takim!!!
    Po pierwsze pomysł. Oryginalny jakich mało! A wykonanie? jeszcze ciekawsze! Nie wiem za bardzo jaki masz styl, bo krótki ten prolog. Ale doskonały! Nie tylko bohaterowie, nie tylko dialogi!
    Po drugie wszystko inne!
    Nie umiem napisać jeszcze raz tego co wcześniej :<
    Ale pod następną notką postaram się lepiej skomponować swoje myli xD
    Pozdrawiam z ukłonem,
    Lupi♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, bardzo dziękuję! ;* Strasznie miło czytać takie komentarze. <3 Jutro dodam pierwszy rozdział, będzie napisany w podobnym stylu co ten, ale jeśli chodzi o rozdział drugi to myślę, że Cię zaskoczę.
      Mam w głowie mnóstwo pomysłów, dlatego też wątków i bohaterów jest tak dużo, ale mam też najróżniejsze pomysły na sposób pisania, więc możesz się spodziewać zarówno w pierwszej jak i trzeciej osobie, zarówno pamiętników jak i opowiadań itd. :D
      Mam nadzieję, że nie zawiedziesz się na moim opowiadaniu ;*

      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  5. Heeej po prostu jestem meeega ciekawa :D
    Luna przepowiada przyszłość? Bez Voldemorta? Hermiona flirciara? Harry z rodzicami? Biorę się za czytanie!

    Zapraszam do siebie na Dramione :3 dramioone.blogospot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadnij kto spełnia obietnice i pojawił się u ciebie...? Tak. Dokładnie ja :*
    Zawsze wiedziałam, że jesteś odważna, ale teraz to mnie zaskoczyłaś... Ale rewelacje wprowadziłaś! Już nie mogę się doczekać, by zacząć czytać!
    Lecę :D
    Oczekuj wielkiego, soczystego i jakże błyskotliwego - ;) - komentarza pod ostatnim rozdziałem! Nie wiem, czy po drodze nie zasnę, ale trzymaj za mnie kciuki!
    Borówki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Gabsone, witaj! <3 Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach! ;*
      A więc oczekuję na komentarz i trzymam kciuki! :D
      Maliny ^^

      Usuń
  7. Heeejka!
    Chciałaś bym przyszła, więc jestem! Cieszysz się? Ja tak ^^
    Zaciekawiłaś mnie samą zapowiedzią. Twój pomysł jest oryginalny, ciekawy i taki, że brak mi słów! Jeszcze nigdy nie spotkałam się z czymś takim lub podobnym. Jestem pod wielkim wrażeniem.
    Już nie mogę się doczekać aż przeczytam wszystko XD
    A teraz pobawię się w Praszka i polecę dalej ;)
    - Izi

    OdpowiedzUsuń