wtorek, 29 grudnia 2015

Mirabella cz. 1



Kim jestem?

Jestem nikim.

Wyrzutek społeczeństwa.

Niebezpieczna, była popleczniczka Lucjusza Malfoy’a.

Morderczyni.

Za kogoś takiego, właśnie uważa mnie ta niewielka grupka ludzi, wiedzących o moim istnieniu.

A mimo to, Narcyza Malfoy, Julie Davis i Ginny Weasley zdają się mnie lubić.

Dziwię się im, ja siebie nienawidzę.

Mirabella, bez odbioru.

***

Cześć Kochani, pamiętacie o mnie?

Zdecydowałam się na kilkuczęściową miniaturkę o losach Mirabelli, to jest coś w rodzaju jej wstępu, krótkie, ale sądzę, że wiele mówiące, następne części będą dłuższe! ;)

Od drugiej części tego dodatku, będziecie mogli znów zacząć pisać artykuły! :D

Zastanawiam się, czy chcecie, aby kolejne części były w pierwszej czy w trzeciej osobie? ;)

Sama jeszcze nie wiem, kiedy pojawi się następna część, ale jestem otwarta na Wasze propozycje! ;) W każdym razie postaram się, abyście długo nie czekali. :)

Teraz krótka reklama! :D

Ponownie zapraszam Was na Polską Szkołę Magii i dodatkowo także na Link do moich uczuć, bloga w ogóle nie Potterowskiego, którego prowadzę wraz ze swoją przyjaciółką. ;)

Mam nadzieję, że ktoś tu został i pamięta o tym blogu!

Do napisania! <3

9 komentarzy:

  1. Kochana, powróciłam do blogosfery i od razu wracasz z Mirabellą! Cudnie! :*
    Ten prolog do serii miniaturek bardzo ciekawy i intrygujący, że aż się chce przeczytać dalszą część :) AAAAAA będę mogła znowu pisać artykuły!!! Rita Skeeter powraca ;)
    Hm co do osoby, to myślę, że mogłaby być trzecia. Jakoś bardziej jestem do niej przekonana :) Ale to zależy od Ciebie. Chcę Cię osobiście przeprosić za moją nieobecność na Twoich pozostałych blogach, ale postaram się nadrobić zaległości jak najszybciej, kochana! :*
    Cieszę się, że wróciłaś.
    Pozdrawiam i całuję
    Charm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Misiu! <3
      Dziękuję Ci bardzo, za miłe słowa! :*
      Nie masz za co przepraszać, najważniejsze, że jesteś ;*
      Pozdrawiam, ściskam i całuję! <3

      Usuń
  2. Jestem! I to nawet tak bardzo nie spóźniona :D
    Chyba mogę to czytać, prawda? XD Znaczy, będę wiedziała, o co chodzi?
    Ten wstęp bardzo mi się podoba. Taki... klimatyczny jest :D
    Kocham cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dumna, Murzynku! :*
      Możesz, możesz, będzie mi bardzo miło! :*

      Kocham mocniej! <3

      Usuń
  3. Witam!
    Hmmm ... Wybacz, ale nie jestem pewna czy zostanę. Ale skoro będzie to tylko kilka miniaturek to raczej tak. No i te artykuły!! Wcześniej ich nie pisałam, więc chciałabym się sprawdzić. No dobra zostaję na 100%! Witam z powrotem! Rany, ale fajnie jest tak do czegoś wrócić. Mega.
    Przy okazji tak jak Ty chciałabym zaprosić na moje blogi.
    skazananahogwart.blogspot.com zakończony, ale potterowski więc tutaj pasuje.
    dragon-nightmare.blogspot.com mroczny klimacik o Smokach
    lloye.blogspot.com nowiutki!
    proba-selenu.blogspot.com pisany z przyjaciółką, fantasy z czasów lat 70. Oryginalny!
    No to do następnego!
    ~ Cameleon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, ponownie!
      Na pewno zajrzę na wszystkie Twoje blogi, tylko potrzebuję troszkę czasu! :*

      Pozdrawiam cieplutko! <3

      Usuń
  4. Nareszcie! :D Tak w ogóle to masz w planach jakieś fajne Drinny w najbliższym czasie? XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej hej :) z przyjemnością pragnę poinformować, że wracam do blogosfery :D
    Reaktywacja http://hogwartmynewschool-drastine.blogspot.com/ już nastąpiła :D
    Zapraszam serdecznie na pierwszy rozdział pt.: "Niech się wstydzi ten, kto widzi" oraz do zakładki "Występują" gdzie przedstawieni są bohaterowie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Annabeth

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie poczytam twoją twórczość ^^ czekam na na dwójeczkę :D

    OdpowiedzUsuń