poniedziałek, 29 czerwca 2015

NOWY BLOG!

Kochani! Zapraszam was serdecznie na mojego nowego bloga, mam nadzieję, że wam się spodoba!

Polska Szkoła Magii

Kornelia: Witaj, zgromadziliśmy się tutaj, aby zaprosić Cię…
Kamil: Ejj… nie melodramatyzuj tak.
Kornelia: Jak potrafisz, powiedz to lepiej!
Kamil: Chętnie. Siema, jestem Kamil, główny bohater tej histo…
Klaudia: Wcale nie! Wszyscy jesteśmy głównymi  bohaterami!
Alicja: Ja też?
Klaudia: Może…
Alicja: Ugh.
Kornelia: Dom wariatów.
Kamil: Raczej szkoła.
Marcin: W życiu się nie dogadacie.
Kornelia: Amerykę odkrył.
Paweł: O rany, no po prostu zapraszamy do czytania o naszych losach w Polskiej Szkole Magii i Czarodziejstwa Merlin.
Klaudia: Nie tylko! Mamy także wymiany międzyszkolne!
Kamil: Taa… i wiele innych atrakcji. Zapraszacie do czytania, czy rekrutujecie nowych uczniów?
Kornelia: Na jedno wychodzi.
Kamil: Wcale nie.
Kornelia: Nie zgadzam się z tobą, tak dla zasady.
Kamil: Mam  dość, wychodzę.
Kornelia: Wszyscy wychodzimy! Mamy nadzieję, że niebawem nas odwiedzisz!

8 komentarzy:

  1. Świetnie się zapowiada! Będę stałą czytelniczką :p
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;* Bardzo się cieszę <3

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  2. Z chęcią będę czytała. Przypomina mi to trochę moją klasę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hej. Świetny blog. Ale wciąż męczy mnie jedno pytanie, a mianowicie: czy będą następne rozdziały? Bardzo na to liczę.
      Pozdrawiam,
      Nepriaa

      Usuń
    2. Hej, dziękuję :) Oczywiście że tak! :) jednak ostatni był ledwie półtorej tygodnia temu, więc najwcześniej można się go spodziewać za tydzień. :) Zamierzam doprowadzić tą historię do końca i nic mi w tym nie przeszkodzi! :D

      Pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń